miercuri, 21 noiembrie 2012

Mos Craciuniiiii:*:*

            Hallo dragilor!!!!

   Multe secrete am aflat in ultima vreme ....unele mai importante altele mai putin , unele placute altele mai putin placute ...dar asa e in viata ...si recunoasteti nu ar mai fi interesant sa traiesti daca nu er exista  diferite secrete , poze incriminatorii sau certuri picante ....
   Astazi ne-am ales Mos Craciunii secreti:P:))) sa vedem cat o sa reziste sa ramana secreti , pentru ca fiecare dintre noi stim ca atunci cand avem un secret nu ne putem abtine sa nu  il spunem macar unei persoane...
     Odata cu  acest joc isi face simtita prezenta  putin cate putin  admosfera de Craciun....Cu totii suntem foarte entuziasmati si sunt sigura ca asteptam cu  nerabdare primi fulgi de nea...

     Dar eu , chiar daca incep sa simt euforia de sarbatori nu mi-am uitat si responsabilitatile , ba chiar mi-am luat si mai multe angajamente ....sper sa nu o dau in bara cu nici unul ....
     Atat pentru moment dragilor ...abea astept Craciunul ... cred ca si voi :*
     G.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu