duminică, 2 decembrie 2012

1 Decembrie!!!!

Hei toata lumea ! N-am mai scris de mult ....ieri a fost ziua noastra , ziua tuturor romanilor , ziua Romaniei ! La multi ani Romania , esti cea mai frumoasa tara in care isi poate dori cineva sa locuiasca ! La multi ani!!!!
    Dragilor ...cum v-ati petrecut ziua de ieri ? Ziua voastra? ..
   Eu am fost impreuna cu cei mai buni prieteni si cu iubitul meu la o piesa de tetru geniala : Canarul albastru , jucata la: Teatrul Masca ...apoi ne-am plimbat prin oras , am mancat multe tampenii si spre pranz ne-am despartit fiecare mergand la treaba lui . Eu si R.S. am mers la mine acasa cu scopul de a-i cunoaste si el pe ai mei si am stat impreuna pana seara ...tata l-a facut de rusine la sah pe bietul  R.  desi a luat si el o partida ...apoi am stat si ne-am uitat la cel mai impresionant film pe care l-am vazut vreodata : V for Vendetta ...
   Genial filmul ..il recomand cu foarte multa caldura si il puteti vedea aici ->: http://www.filme-net.com/2011/05/v-for-vendetta-online-subtitrat-2006-filme-online-gratis-fara-intreruperi.html.
   Lasand ziua de ieri , sa va povestesc ce s-a mai intamplat saptamana trecuta ....
   Vineri fiind Sf. Andrei am avut liber de la scoala si am avut ocazia sa mai fac ceva curatenie prin casa:))) Si  app cu ocazia aceasta vreau sa le urez La multi multi ani !! tuturor celor cu nume de Andrei si Andreea :*:*:*.
    Joi a fost o zi destul de agitata am dat teza la biblie iar dupa ore ne-am impodobit clasa cu decoartiuni pt Craciun si am ascultat colindele din telefonul lui G.Z .:))) .
    Miercuri am alergat de colo-colo cu profesoara mea de romana A.S. sa facem pozele pentru revista scolii ( care app sunt geniale , normal pt ca sunt facute de mine:P:)))) )   si a trebuit sa stau sa le editez ,sa nu stiu ce,  sa nu stiu cum:))) , iar dupa ore am avut pregatire pt olimpiada la romana .
    Marti culmea a fost o zi de-a dreptul calma cu o singura exceptie , NU se poate vorbi de zi calma cu niste colegi ca ai mei:))) am iesit pe holuri cu A.O. si urlam si dadeam din cap ca bezmeticii:)))).
    Iar luni am fost geniali :)) Am dat teza la romana si in aceeasi zi a venit Antena 1 sa ne filmeze pt nu stiu ce stire si a trebuit sa facem cercul de lectura dupa ore si profa ne-a pus sa recitam ce avem de recitat pt concurs  si am avut o reactie minunata in timp ce recitam vroiam sa ma infig, din inertia miscarii, in gatul cuiva:))).
   Dar cam atat pentru moment ...totul pare destul de roz ,sper sa nu se strice tocmai acum ...
  Si in plus as vrea sa spun : BUN VENIT DECEMBRIE !!! TE ASTEPTAM DE MULT !!!
   Atat pentru moment dragilor , saptamana viitoare pe data de 7 dec. o sa aiba loc concursul de recitat si sunt foarte emotionata , sa imi tineti pumnii!:*
                                                                                 G.

2 comentarii: