miercuri, 19 decembrie 2012

Ultima saptamana!!!

    Hei dragilor !!! Iata ca a venit si ultima saptamana de scoala ....sarbatorile se apropie impreuna cu vacanta si in curand o sa pot sa stau si eu putin linistita ...dar pana atunci sa va mai povestesc ce am mai  facut:P:)))
    Pai mi s-a stricat telefonul si acum stau cu un telefonas care face fite si figuri :))), ma enerveaza , am luat un 10 la CHIMIE!!!! Voi va dati seama ...eu....10....la....CHIMIE!!!WTF!!! si a fost si pe test !!!!Let's get naked!!!:)))
    Am participat si la consiliul pentru notele la purtare , azi am decoperit ingerasii:))) si al meu era G.M si ii multumesc mult pentru coarnele de ren si pentru cana cu desene de Craciun , pe care mi le-a facut cadou:P:))) eu am fost ingerasul lui S.S si i-am cumparat o esarfa dragutza si un maimutoi care chitaie:P:)))si sper sa ii placa .
     Tati mi-a luat botosei pt Craciun si mami a tipat la el pt ca a dat o gramada de bani pe ei si ca sunt prea scumpi:)))dar sunt frumosi si azi m-am dus la scoala in botosei:))).
     AAAA...app ...m-am facut reprezentant la Avon , deci cine e amator poate sa vina si sa cumpere de la mine produse ac eu nu ma supar:))))
     In plus de asta am urlat azi cu A.O pe scari:))))si radeam de ma durea burta:)))si mi-a dat peste coarne si eu am facut o fata de copil ranit:))))
     Mi-am luat de la biblioteca 5 carti:P:)))>:))))CAAAAARRRRRTIIII!!!MWAHAHAHA!!!!
     Am fost si la serbarea de Craciun  impreuna cu iubitu meu:*:))).
     Am avut ieri o ora de sport de la care eu , I.I si Z.G am tras chiulu cu scuza :))) si l-am sunat pe R.S si am inceput sa facem sunete dubioase la telefon de zici ca toate aveam un orgasm simultan:))))si am desenat pe toata tabla ,ca ne-am dus in clasa ca sa nu stam pe holuri :))).
     Am platit prima mea factura din viata :))))si asta a fost la avon.
     Mi-am luat un caiet tip1 ca sa mai exersez scrisul ca nu stiu de ce  mi se pare ca am inceput sa scriu cu laba gastii:)))
     Si in rest am incercat sa mai vorbesc cu nemtoaica mea dar cred ca e plecata in vacanta cu familia in Austria si abea astept sa vina in Romania ca mie dor de ea.
      Am participat si la olimpiada la romana si am scris o compunere de care sunt tare mandra si in urmatorul articol o sa o scriu:P ....dar din pacate nu am trecut mai departe , dar ce mai conteaza ,eu sunt mandra de compunerea mea:)))
      Atat pentru moment dragilor ...compunerea se numeste EL deci cititi urmatorul articol:*:*





                                                                   G.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu