luni, 10 decembrie 2012

ZAPADA!!!!!

    HALLOOOOO!!!!! PRIMA ZAPADA!!!!VAI VAI VAI!!! Sunt foarte entuziasmata !!!:))))
    Pai sa vedem...nu am mai scris de cateva zile asa ca sa va spun ce s-a mai intamplat ....Am iesit duminica in oras , si am vazut luminitele si am citit o carte geniala care se numeste : Madalina , 15 ani , de vanzare ...da chiar asa se numeste  , ca sunbiect are proxenetismul si o tipa foarte tare care lupta impotriva traficantilor de carne vie :))si toata actiunea se petrece in Romania:P.
     Vineri am fost la concursul de recitari si am luat locul 2:)))...Nu sunt foarte satisfacuta dar cred ca merge si asa :)))
     Joi ma inchis mama in casa pentru ca atunci cand m-am trezit sa ma duc la scoala eram asa de obosita incat am intrat cu capul intr-un perete :))) si am stat acasica si am  dormit ca o mare nesimtita toata ziua:)))
     In restul saptamanii am lucrat cu profa mea de romana la revista scolii si am luat 10 in teza la biblie .
     Dar vreau sa va povestesc mai pe larg cum a fost concursul ....Inainte de incepere eram toti foarte agitati si am descoperit ca nu avem aparate si ca profesoara mea minunata de romana s-a decis sa dansez putin inainte de a recita ..un fel de vals sau ceva de genul asta ..dar nu aveam partener si eu sincer sunt ca o gasca beata cand vine vorba de dans:))). Si intr-un final l-am gasit pe F.C. si am inventat in jumatate de ora inainte de concurs un mic dans, ceva care a iesit cat de cat ok:))).
    Ca un plus de emotii in sala era si tata si iubitul meu :)))eram minunata ,totusi dupa parerea mea am recitat destul de bine dar am avut niste emotii de nici nu va puteti inchipuii:)))
    Atat  pentru moment dragilor ...E iarna!!...Ma duc afara sa fac un bulgare:*


                                                                                      G.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu